ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:

  • Üzemeltetői adatok, információk
  • Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása
  • A kínált termékek kategória besorolása
  • Rendelési információk ismertetése
  • A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
  • Rendelés lépéseinek bemutatása
  • A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének ismertetése
  • Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása
  • Házhoz szállítás díjszabásáról szóló tájékoztató ismertetése
  • Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
  • A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató
  • Elállási/felmondási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás
  • Adatkezelési nyilatkozat
  • Jogorvoslati lehetőségek
  • Egyéb rendelkezések, információk
  • Elállási/felmondási nyilatkozatminta
  1. Üzemeltetői adatok, információk

Cégnév: Five Stars Bt.
Székhely: 1107 Budapest, Szállás utca 20-22
Panaszkezelés cím: 1107 Budapest, Szállás utca 20-22
Adószám: 28083269-2-42

Cégjegyzék szám: 01 06 013738
Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Szerződés nyelve: magyar
Elektronikus levelezési cím: info@fivestars.hu, ajanlat@fivestars.hu
Telefonos elérhetőség: +36-30/304-1235  +36-30/396-9110
Megrendelések feldolgozása munkanapokon történik: 8-17 óra között
Megrendelések teljesítésének átlagos ideje munkanapban megadva: 1 munkanap
Webáruház domain: https://fivestars.hu/

  1. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A Five Stars Bt. szárazföldi és egyéb módon történő személyszállítással foglalkozik. A kínált szolgáltatás megrendelése történhet webáruházunkon keresztül elektronikus formában vagy egyéb kapcsolati lehetőségeinken (telefonos, email-es). 

  1. A kínált szolgáltatások a weboldalon feltűnetett módon kategorizálhatóak.

A szolgáltatásokra vonatkozóan megjelenített árak bruttó árak, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban az árváltoztatás jogát fenntartjuk és amennyiben az a rendelés ideje alatt törénik, erről az ügyfelet értesítjük.

  1. Rendelési információk

A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges. Fontos, hogy a viszont a rendelés folyamán ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen megrendelése a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra. 
Kérjük, kiemelten ügyeljen az elérhetőségi adatok pontos megadására. Rosszul megadott e-mail cím esetén a megrendelés beérkezéséről szóló igazolást nem tudjuk kézbesíteni. Amennyiben a visszaigazolást beérkezett üzenetek mappában nem találja ellenőrizze a SPAM – levélszemét mappát is. Hibásan megadott telefonszám esetén nem tudjuk Önnel felvenni a kapcsolatot. Pontatlanul vagy hiányosan megadott kapcsolatfelvételi adatokból adódóan a megrendelés teljesítése ellehetetlenülhet.

  1. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása a fenti nyitvatartási idejében történik:
Hétfő – Szombat: 7:00-21:00
Vasárnap: 7:00-17:00
Ünnepnap: 7:00-14:00

A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására. Amennyiben a megrendelésének leadása a munkaidő lejárta után történik, úgy annak feldolgozására az azt követő napon kerül sor.

Cégünk minden esetben automatikus e-mailben visszaigazolja, hogy a rendelés felvétele megtörtént. A megrendeléskor igyekszünk minden igényt kielégíteni és percre pontos kiszállítást teljesíteni, azonban forgalom függvényében a vállalt kiszállítási idő változhat. A legrövidebb teljesítés a megrendelés leadásától számított 24 órán belül oldható meg. 

Weblapunkon szereplő szolgáltatásokat az ott leírtak szerint teljesítjük. Amennyiben ez valamilyen okból nem lehetséges, a hiányzó részszolgáltatást hasonlóval pótoljuk, erről pedig tájékoztatjuk Önt.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A szolgáltatás vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére. Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást, javasoljuk, ellenőrizze a SPAM (levélszemét) mappát a levelező rendszerében. Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségeken.

Cégünk nem tehető felelőssé semmilyen technikai hibából adódó probléma esetén, különös tekintettel a nyilvánvalóan tévesen szereplő információkra, mint esetlegesen a megrendelt szolgáltatás közismert piaci árától jelentősen eltérő, esetlegesen 0 vagy 1 Ft ár megjelenítése.  Cégünk nem köteles a szolgáltatást hibás áron teljesíteni, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében Ön elállhat vásárlási szándékától.

  1. Rendelés menete
  • A megvásárolni kívánt szolgáltatást helyezze a kosárba
  • Ha nem szeretne további szolgáltatást vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt szolgáltatás darabszámát. “A tétel eltávolítása” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. A kosárban módosíthatja a megrendelt szolgáltatás mennyiségét.
  • Kattintson a „Tovább a pénztárhoz” gombra
  • Szállítási / Számlázási, illetve a belépési adatok megadása
  • Az adatok megadását követően a “Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva tudja elérni a fizetési lehetőségeket
  • Válassza ki a fizetési módot
  • A megrendelés elküldését követen kollégáinkkal történő kapcsolatfelvétel útján tudja módosítani a megrendelés adatait.
  • A megrendelés elküldését követően a megadott e-mail címre visszaigazolást kap a megrendelés rendszerünkbe történő beérkezéséről.
  • A beérkezett megrendelését e-mailben visszaigazoljuk, szükség esetén egyeztetjük az adatokat.

Megrendelését telefonon keresztül is leadhatja normál díjas telefonszámunkon. Telefonon történő megrendelés leadása nem jár plusz díjjal.

  1. A megrendelt szolgáltatás díjának fizetésének módja

Fizetési lehetőségek
– bankkártyával OTP Simple Pay felületen keresztül
– bankkártyával Pay Pal felületen keresztül

Abban az esetben, ha az ügyfél a szolgáltatást a helyszínen visszautasítja, és ez nem a sofőr, vagy a szolgáltatás minőségével kapcsolatos, akkor azt átvettnek tekintjük!

  1. Egyéb információk

Webáruházunk megrendeléseit az irodai kollégák kezelik. A szolgáltatások kézbesítése cégünk irodai nyitvatartási idejében történik. A legrövidebb teljesítés a megrendelés leadásától számított 24 órán belül oldható meg. 

Amennyiben Ön rossz címet ad meg, vagy a címzett más címen tartózkodik – második, harmadik kiszállásra van szükség – akkor a második, harmadik kiszállás árát kiszámlázzuk a megrendelőnek.

  1. Szolgáltatásaink díjszabása

Személy szállítást a weboldalon feltűntett helyszínekre és díjakért vállaljuk.

Amennyiben nem találja meg az Önhöz leginkább illő szolgáltatást, kérjük kérjen egyedi árajánlatot a „Kapcsolat” fül alatt, vagy egyéb elérhetőségeinken.

  1. Felhívás a szolgáltatás átvételével kapcsolatosan

A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik. Át nem vett szolgáltatás esetén annak ismételt igénylését (pl. reptéri transzfer) csak újboli rendelés leadás és díjfizetés esetén tudjuk teljesíteni.

11. Elállási/felmondási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

Az elállási/felmondási határidő, a szolgáltatás megrendelésének napjától számított 14 nap.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) a honlapon található elérhetőségünk egyikére. 

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározott elállási és felmondási jogot a rendeletben foglaltakkal összhangban gyakorolta.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük.

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási / felmondási jog:

    • Olyan szolgáltatás esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiai mozgások, ingadozásoktól függ.
    • Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előkészítésre (egyedi ajánlat kérés útján előkészített szolgáltatás)
GINOP Plusz 3.2.1-21.
GINOP Plusz 3.2.1-21.